Taşpakon’un Yeni Ana Sponsoru: BAHAR GRUP

Taşpakon olarak her geçen gün büyümeye devam ederek, gücümüze güç katıyoruz. Doğru işler ve şeffaf olduğuna inandığımız yönetim politikamız ile kurumumuza karşı olan güven ve destekler hızla artmaya devam ediyor. Akdeniz’in incisi olan Antalya’da; ilk entegre tesis olma özelliğine sahip Bahar Grup ile TAŞPAKON olarak Ana Sponsorluk anlaşması yapmanın mutluluğu içerisindeyiz.

Bu bağlamda, 1940 yılından bu yana mutfağında sağlıkla birlikte lezzeti arayan tüketiciler için üretim yapan Bahar Grup, Türkiye’nin en önemli Hindi markaları arasında yer almaktadır. Yüzde 100 yerli sermaye ile Türkiye ve uluslararası platformda hindi etini yumurtadan civcive, civcivden işlenmiş son ürüne kadar bilimin getirdiği yenilikleri sürdürerek ürünlerini tüketici ile buluşturmaktadır. Bu sebeple bize duydukları güven ve kurumumuza vermiş oldukları destekler için Bahar Grup ailesine teşekkür eder, her iki taraf içinde hayırlara vesile olmasını dileriz.

BAHAR GRUP HAKKINDA

Bahar Şirketler Grubu merhum Ali Bahar’ın 1940 yılında bir bakkal dükkânıyla başlattığı ticaret hayatının gelenek ve değerleri üzerinde filizlenerek başladı. Bu başarı öyküsünde, Bahar Şirketler Grubu bugün yüzlerce çalışanıyla, mutfağında sağlıkla birlikte lezzeti arayan tüketiciler için üretim yapmaya devam ediyor.

70 yıla dayanan ticari geleneği ile Türkiye’nin Hindi Markası olan Bahar Grup, inovatif gurme ürün lezzetleri ile sağlıklı ve doğal tüketimi benimsemiş, lezzete önem veren, sofrasında çeşit arayan, yenilikçi, kalite ve hizmette ikmal kaynakları, bayii ilişkilerinde kamuoyu nezdinde sahip olduğu “En İyi” imajını daima korumuştur.

Kalıcı başarının Kalite ve Gıda Güvenliği Yönetiminin bir model çerçevesinde etkin bir şekilde uygulanması ile gerçekleşeceği inancındadır. Gıda Güvenliği Yönetim Sisteminde, HACCP Sistemi BRC Food Standartları esas alarak, kanatlı et sektöründe Türkiye ve uluslararası platformda hindi etini yumurtadan civcive, civcivden işlenmiş son ürüne kadar tüketici ile buluşturmaktadır.

Müşteri odaklı yaklaşımı ile sürekli iyileştirme prensibi, ulusal ve uluslararası yasal mevzuatlara ve ilgili standartlara BRC Food standartlarına uygun hijyenik ortamlarda ürün üretmektedir. Dünya trendlerini yakından takip ederek, en sağlıklı ürünleri, en sevilen lezzetleri, en son teknolojiyi kullanan çağdaş üretim tesislerinde güvenilir koşullarda üretim yapmaktadır. Ürünün hijyen standartlarına uygun ambalajlarla, tüm yaşam süresi boyunca ekonomik ve çevreye duyarlı olması temel ilkelerimiz arasındadır.

Bugün Türkiye’nin hindi markası olan Bahar Grup, kanatlı et sektöründe Türkiye’de hindi, köfte grubu, kaplanmış ürünler, şarküteri ürünleri ve döner ürün üretimi ile ülke ekonomisine katkı sağlamaktadır.

www.antbahar.com.tr